Monday, December 24, 2018

රත්තරන් කූඩුවේ



රත්තරන් කූඩුවේ
ඉන්න රන් කිරිල්ලියේ
දැන් ඔයා‍ගෙ දුකට සැපට ඉන්නෙ මම තමයි
ඉන්නෙ මම තමයි

සුන්දරයි ජීවිතේ
ඉන්නෙ රන් විමානයේ
ඔව් ඔයාගෙ දුකට සැපට හිටියෙ මං තමයි //

මල් විනෝද බල බලා
ඈත අහසෙ පියඹලා ....//
ගී ගයන්න එන්න යන්න රන් කිරිල්ලියේ //

මල් විනෝද බල බලා
ඈත අහසෙ පියඹලා ....//
ගී ගයන්න එන්න යන්න රන් කිරිල්ලියේ //

රත්තරන් කූඩුවේ
ඉන්න රන් කිරිල්ලියේ
දැන් ඔයා‍ගෙ දුකට සැපට ඉන්නෙ මම තමයි
ඉන්නෙ මම තමයි

සුන්දරයි ජීවිතේ ඉන්නෙ රන් විමානයේ
ඔව් ඔයාගෙ දුකට සැපට හිටියෙ මං තමයි //

විලඳ මී පැණීන් අනා
කිරි දියෙන් කවා පොවා  ...//
මේ බලන්න මා සිටින්නෙ රන් විමානයේ //

විලඳ මී පැණීන් අනා
කිරි දියෙන් කවා පොවා  ...//
මේ බලන්න මා සිටින්නෙ රන් විමානයේ //

රත්තරන් කූඩුවේ
ඉන්න රන් කිරිල්ලියේ
දැන් ඔයා‍ගෙ දුකට සැපට ඉන්නෙ මම තමයි
ඉන්නෙ මම තමයි

සුන්දරයි ජීවිතේ ඉන්නෙ රන් විමානයේ
ඔව් ඔයාගෙ දුකට සැපට හිටියෙ මං තමයි
දැන් ඔයාගෙ දුකට සැපට ඉන්නෙ මම තමයි
ඔව් ඔයාගෙ දුකට සැපට හිටියෙ මං තමයි
දැන් ඔයාගෙ දුකට සැපට ඉන්නෙ මම තමයි
ඔව් ඔයාගෙ දුකට සැපට හිටියෙ මං තමයි

ගායනය - හරූන් ලන්ත්‍රා සහ විජිත කුසුම් ලියනගේ
පද - ඇලෝයි ගුණවර්ධන
තනුව - ප්‍රේමසිරි කේමදාස

No comments: