Friday, July 3, 2020

වැස්ස ළඟයි

වැස්ස ළඟයි ඉන්නට බෑ යන්න ඕන මං
ගෙදර හිමි බලා හිඳී කොහොම ඉන්නෙ මං
වැහිබීරම කඩා වැටෙන් ගහ කොළ මැද්දෙන්
අපි දෙන්නා වන ලැහැබේ ඉමු නිස්සද්දෙන්

බාල වියේ බැඳුණ සෙනේ තවමත් හිතට දැනේ
අමතක නොවෙයි නඟේ මැවූ විසිතුරූ
වැඩිය සෙනේ නුඹට දැනේ
එනමුදු උරුම නොවේ
ගෙපැලේ බලා හඳී මගේ හිමිකරු

අපට කියා සිහින ලොවක් සොයාගමු අපි //

වැස්ස ළඟයි ඉන්නට බෑ යන්න ඕන මං
ගෙදර හිමි බලා හිඳී කොහොම ඉන්නෙ මං
වැහිබීරම කඩා වැටෙන් ගහ කොළ මැද්දෙන්
අපි දෙන්නා වන ලැහැබේ ඉමු නිස්සද්දෙන්

යමුද නඟේ ගමට හොරා ලස්සන ලොවක් සොයා
ගෙපැලක් හදාගමින් එහා ගං තෙරේ
කිරල කැලේ රැඳුණ සුවේ
මතකයි නුඹට වගේ
දැන්නම් පමා වැඩියි අනේ මස්සිනේ

නුඹේ නමින් තනිවෙන්නම් නඟේ පියකරු //

වැස්ස ළඟයි ඉන්නට බෑ යන්න ඕන මං
ගෙදර හිමි බලා හිඳී කොහොම ඉන්නෙ මං
වැහිබීරම කඩා වැටෙන් ගහ කොළ මැද්දෙන්
අපි දෙන්නා වන ලැහැබේ ඉමු නිස්සද්දෙන්

ගායනය - ඇන්ජලින් ගුණතිලක සමග එච්.ආර්. ජෝතිපාල
පද - ප්‍රේමකීර්ති ද අල්විස්
තනුව - ක්ලැරන්ස් විජේවර්ධන
සංගීතය - සුපර් ගෝල්ඩන් චයිම්ස්



Song - Wessa Langai
Singer(s) - Anjalin Gunthilaka & H.R. Jothipala
Lyricist - Premakeerthi de Alwis
Composer - Clarence Wijewardana
Music - Super Golden Chimes

No comments: